Педагогический совет

Готовимся к педагогическому совету

«О работе педагогов по использованию Интернет-сервисов для эффективной организации образовательного процесса по учебным предметам в удаленном формате», заседание которого пройдет в апреле 2021 года

ПРОВОДИМ ДЕКАДУ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МАСТЕРСТВА
«Использование Интернет-сервисов, ИКТ для эффективной организации
образовательного процесса
по учебным предметам в удаленном и очном формате»

План проведения декады педагогического мастерства .docx (19.64 KБ)

На сучасным этапе перад любой установай адукацыі стаіць задача не толькі даць вучням пэўны набор ведаў па вучэбных прадметах, але і сфармаваць новую асобу, якая валодае сучаснымі кампетэнцыямі і здольная перанесці іх на сітуацыі рэальнага жыцця. Адукацыйны працэс павінен быць арганізаваны такім чынам, каб вучням было цікава вучыцца,  а настаўнікам  цікава вучыць. Гэта магчыма толькі пры ўмове пэўных змен у правядзенні вучэбных заняткаў: укараненне ў адукацыйны працэсу інавацый, у тым ліку ІКТ.

Сярэдняя школа № 21 г.Магілёва імкнецца заўсёды ісці ў нагу з часам. Яна славіцца сваімі добрымі традыцыямі, адной з якіх з’яўляецца правядзенне Дэкады педагагічнага майстэрства. У гэтым годзе мерапрыемствы праходзяць па тэме «Выкарыстанне Інтэрнэт-сервісаў, ІКТ для эфектыўнай арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбных  прадметах у дыстанцыйным  і вочным фармаце». Настаўнікі падрыхтавалі разнастайныя формы правядзення заняткаў, аднак актуальнай, як і заўсёды, застанецца ўрок. Будуць прапанаваны для выкарыстання на ўроках і ў дыстанцыйнай форме разнастайныя ІКТ-сервісы як сродак павышэння матывацыі да навучання і развіцця творчых здольнасцей вучняў, сродак павышэння выніковасці і якасці адукацыі ў цэлым.

Цікава, што сярод форм работы ў межах Дэкады сталі ўкараняцца  новыя, найбольш эфектыўныя. Педагогі імкнуцца  падзяліцца сваім вопытам, напрацоўкамі, зрабіць так, каб калектыву паспяхова засвоіць стратэгію ІКТ-сэрвісаў, прымяніць іх у вучэбнай дзейнасці. “Паспрабуй сам — прапануй калегам — знайдзі аднадумцаў — аб’яднай намаганні” – вось прынцып правядзення коўчынга “Адукацыйныя пазлы, або як сфармаваць ІКТ-кампетэнтнасць настаўніку?”.Правяла яго настаўнік беларускай мовы і літаратуры Адзіянава Ірына Алегаўна. Калегам былі прапанаваны метады і сродкі навучання, якія дапамагаюць актывізацыі пазнавальнай дзейнасці вучняў. Настаўнік падзялілася вопытам выкарыстання інтэрактыўных сервісаў і магчымасцямі іх выкарыстання на розных этапах урока. Была прапанавана ўвазе платформа Slido. Гэта платформа ўзаемадзеяння з аўдыторыяй для сустрэч і мерарыемстваў. Цікавасць выклікала дошка Padlet, на якой вучні размяшчаюць вучэбныя  матэрыялы, а настаўнік можа пракаментаваць іх, таксама платформа PLICKERS, на якой можна з дапамогай аднаго смартфона і раздрукаваных картак з QR-кодамі правесці апытванне вучняў.

Рэфлексія коўчынга – выкарыстанне інтэрнэт-сервіса Mentimeter, дзе настаўнікі выказалі свае думкі, эмоцыі, пачуцці ад мерапрыемства ў анлайн-рэжыме.

Педагогі яшчэ раз пераканаліся, што без ІКТ-сервісаў, прадуманых метадаў і форм работы цяжка арганізаваць паспяховы адукацыйны працэс. Таму варта прыгадаць вядомыя словы  Фрэнсіса Бэкана: “Хто не жадае прымяняць новыя сродкі, павінен чакаць новых бед”.

Настаўнік беларускай мовы і літаратуры
Адзіянава Ірына Алегаўна


Дата проведения тематического педагогического советаТема педагогического совета
10 января 2020«Осуществление конструктивного взаимодействия участников образовательного процесса»
3 апреля 2020 (дистанционно)«О работе педагогического коллектива по обновлённому содержанию учебных программ»

План проведения педагогического совета
«О работе педагогов по повышению эффективности использования в образовательном процессе современных средств обучения и учебного оборудования, информационно-коммуникационных технологий»,
27 марта 2019 года

План работы:

  1. 10.00 – 10.30 — выступление заместителя директора по учебной работе Райкиной Т.Г. «О работе педагогов по повышению эффективности использования в образовательном процессе современных средств обучения и учебного оборудования, информационно-коммуникационных технологий»
  2. 10.30 – 10.40 — выступление заместителя директора по учебной работе Морозовой Н.В. «О работе педагогов по привлечению учащихся к участию в дистанционных олимпиадах и интеллектуальных конкурсах»
  3. 10.40 – 11.00 – «Об итогах 3 четверти» (заместители директора по учебной работе Райкина Т.Г., Морозова Н.В.)
  4. Из опыта работы педагогов (практический блок): 11.00 – 12.00 (работа по секциям)

1 секция (каб. 23) Мастер-класс «Формирование методологической культуры учащихся посредством использования образовательного блога» (учитель Патапенко М.В.)

2 секция (каб. 23) Мастер-классы «Формирование медиакультуры учащихся посредством использования ИКТ» (учитель Адиянова И.О.), «Использование сервисов Web 2.0 в работе учителя предметника» (заместитель директора Морозова Н.В.)

3 секция (каб. 21) Мастер-класс «Использование сервисов Google в образовательном процессе» (учитель Борисова А.В.), практическое занятие «Электронный журнал и электронный дневник: особенности ведения, преимущества, проблемы и перспективы» (учитель Пархоменко Е.В.)